erő-, tér- és időszakos peridiotika

7 év

2006/03/18. - betűzte: alkarpatraz

Hét év, amíg a sejtjeink kicserélődnék. Huszonhárom milliárd év, amíg

<P align=right><A href="http://alkarpatraz.blogter.hu/?tag_id=12490"><FONT face=Verdana size=2><EM>DrKállay: Szárazföldi hajónapló</EM></FONT></A></P> <P align=justify><FONT face=Verdana size=2></FONT>&nbsp;</P><FONT face=Verdana size=2> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=2>Hét év, amíg a sejtjeink kicserélődnék. Huszonhárom milliárd év, amíg az ősrobbanásból kialakultam én, éppen én, az egyedülvalóságnak ez az egyszeri képződménye, hogy aztán tízszer hét, vagy sokkal kevesebb év alatt elenyésszek, s atomjaim végtelen türemmel várják, míg újra paránnyá rándul az Univerzum.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=2>Az elmúlt hét évben töltöttem be a hétszer hetet. Hetedíziglen is kicserélődtem - és közben, őszülésemen kívül, semmit sem változtam: önmagamhoz is szigorúan, szúrós tekintettel nézek ebbe a reménytelen világba.</FONT></FONT></P>
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkarpatraz.blog.hu/api/trackback/id/tr705525791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása