erő-, tér- és időszakos peridiotika

Miért nem szeretjük BDK-t?

2014/10/01. - betűzte: alkarpatraz

Részletek egy nagyobb és az alább következő személyesebb hangú részletekkel ellentétben inkább kutatásokon, műelemzéseken alapuló és - most mit szerénykedjek - az irodalomesztétika tárgyát tekintően tudományos igényekkel fellépő - esszé-tanulmányból, amelyen évek óta (bár olykor nagyobb szünetekkel, amelyek részben magánéleti akadályoztatások, részben a tárgy iránti csömör okozott) dolgozom, s amelyet eredetileg - a dolog meglehetősen regényes körülmények között kezdődött még a kétezres ébvek elején, amikor is én rövid, ám annál hányattatottabb kárpátaljai irodalmi tevékenységemet követően felvételt nyertem dokturanduszi képzésre a kálvinista Rómában és kutatási területemül mindent választottam volna, csak a kárpátaljai magyar irodalmat nem, szerencsére ez sikerült is és részben Szilágyi István, részben Székely János munkásságával kezdhettem foglalkozni - egy előttem ismeretlen, magát Kossuth-díjas költőnek nevező, valójában sokkal inkább üzletemberként viselkedő és annak is látszó agilis fiatalember megbízásából, inkább csak elváró-kezdeményező magatartásából kiindulva kezdtem írni, de akivel kapcsolatom most már évek óta megszakadt, ám akkor megbízása (célzó elvárása) továbbra is itt függ fejem fölött s fog is függeni mindaddig, míg az utolsó pontot le nem teszem és meg nem értetem az olykor akár lelkesedni is hajlandó olvasókkal, nem keváésbé különben kollégákkal, miért nem szeretjük mi itten BDK-t. 

Markovits Teodóra, Debrecen

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkarpatraz.blog.hu/api/trackback/id/tr886705713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása